November 09, 2012

KUNING ITU HIJAU

 
Holaaaa...
pagi yg cerah dan amat membosankan di office Damansara ini,
berdrama siap, ekeke..sriously, xtahu nak buat apa ni, Boss xde, kuar training..
sO, aku d kerah mncari event ntOk grOup kami terlibat, okeh!usaha leya!..
aku jugak duk mmerhati si kak lin, kak emil,, jenal n ninii yg mang tekungggg giler buat keje..
ssungguhnya dOrg ad keje, n aku..?? xde wehhh!..
 
nak edit nama client pon, smua bnda x install lg...
aku xtahu buat, ap bnda ntah nak run save cancel .. ap tuh!..
alahai, boring sgt mggu ni, xde Boss,xde Agent yg leh bdrama ngn aku mggu ni..
as kak lin said : BENCILAAA..!
OhOii!, perut da bbnyi, izinkan aku g makan dulu k, ahaks!..
babai...
 
 
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MIN CINTAKAN LEYA CINTAKAN MIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers