November 20, 2012

TAK BERAPA CANTEK

 
hai! korang sihat tak? alhamdulilah aku sihat walafiat walaupun aku agak nampak tak terurus sangat untuk beberapa hari ini, hanya dalam satu minggu sahaja,aku banyak mengalami masalah yang x di jangka ..
dengan bermulanya masalah rumah sewa dimana ketua rumah tiba2 menyewakan bilik yang sptutnya aku mginap dan myewa telahpun disewakan pada adik dia.  Seriously aku terkilan gila sebab aku memang desperate rumah sewa, benda yang tak dijangkakan berlaku.  tapi aku amat berterima kasih pada kawan aku, iaitu IkA yang bersungguh2 memujuk ketua rumah untuk bagi aku menyewa disitu n pada - IKA - aku bersyukur sebab kau sudi tolong aku, dan berusaha untuk membantu aku, aku xpernah nak menyesal :)..thank yOu so muchh!
dan buat masa sekarang aku menetap di rumah kawan baik aku, skali ngn kakak dan abang ipar dia, dan lagi skali aku bersyukur sebab dapat menumpang di rumah diorang buat sementara, tanpa diorang aku xtahu da aku nk mitak tolong dengan siapa, sesungguhnya diorang adalah sebahagian keluarga aku, tapi sejak dua tiga hari ni, hbungan aku ngn kawan baik aku ni mkin lenggang, xde btegur sapa , btegur bila perlu je, aku mula terasa pelik dengan perubahan yang mendadak, adakah salah aku ? kalau aku ada buat salah, just bgtau je, kitaorang xpernah begini sejak dari skolah agi, aku agak terkilan dengan situasi sekarang ..
apa2 pun, untuk kawan baik aku iaitu FATIN , aku xtahu dimana silap aku, kalau kau ada terasa pada status aku lam facebook tu, sumpah ! aku bukan tuju kat kau, kau xpernah buat salah dan aku xde harap pape pon, aku cuma bersyukur dan sgt2 berterima kasih sebab banyak membantu aku.  Aku rindukan hubungan kita yang dulu dan bukan seperti yang sekarang ni ..tapi aku agak terkilan la , maybe kau nak luahkan pada someone tentang aku, tapi benda tu akan buat org sekeliling kau benci dan xsuka pada aku, tp aku bukan siapa2,aku xleh nak buat apapun, aku hanya mampu alhamdulilah ..
 
Pesanan aku : Bertanya dahulu sebelum menuduh, ia akan menyebakan penyampaian yang x benar menjadi hubungan makin retak dan hilang kepercayaan ...
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MIN CINTAKAN LEYA CINTAKAN MIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers