November 21, 2012

NEW DAY

 
Alhamdulilah, hari ini aku rasa semakin beransur sihat, dan permikiran yang bnyak negatif berubah ke positif. Dengan keadaan yang berserabut semalam, aku banyak cari masa untuk aku keseorangan dan mencari kegembiraan aku sedikit, dengan menonton wayang kelakar as TED movie, sriOus cerita tu kelakar bagi aku yang buat aku gelak sesorang, :) ..dan aku round satu complex tu,seriOus letih tapi itu tak membuatkan aku terlalu memikirkan hal2 semalam.
 
Kadang2 kita kena mencari ketenangan dengan cara masing2, seperti aku, aku memerlukan diri aku sahaja , tidak perlukan sesiapa untuk menemani aku, dengan ada someone, aku terasa macam benda ngatif masih ada dalam diri aku, tapi jika untuk melepaskan luahan perasaan , perasaan yang da lama terpendam lam hati, untuk myelesaikannya, smemangnya aku memerlukan sseorang untuk aku ceritakan apa yang aku rasa, dengan cara itu serba sedikit boleh melegakan dan membolehkan aku menangis sepuas2nya, dan dengan menangis itulah mbuatkan kita takkan ada rasa terbeban untuk sementara.
 


Setiap perbuatan yang kita lakukan, kadang2 tak semua orang yg mengemarinya, ada yang merasa jelik, menyampah, dan tak kurang juga ada yang cuba memburukkan kita, tapi dengan keyakinan yang ada pada diri kita, kita cuba untuk mencuba menjadi diri kita sendiri, tak perlu nak menjadi hipokrit, sebab ianya takkan mengubah apa2.  Dan aku pada hari, hari baru, permulaan baru, Insyallah aku cuba sedaya upaya dan cuba menjadikan hari2 aku menjadi hari yang terindah dan terbaik dalam hidup aku.  Aku memerlukan kawan2 yang memahami dan sentiasa ada dengan aku tidak kira ketika susah ataupon senang, cuba memperbaiki diri dan terus berfikiran positif, Insyallah, Amin..





Pesanan aku : Amik nafas, dan hembuskan perlahan2, macam mamat hnsem kat bawah ni, heheheeh..gOodluck!n Insyallah kita akan rasa tenang..:)
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MIN CINTAKAN LEYA CINTAKAN MIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers