November 29, 2012

THE NEXT

 
Haip2 , harini seperti hari semalam juga, setiap masa hujan ,
matahari pon da jarang nampak kat langit tu,
eh! bermadah pulak hari ni , haha, sekali sekala takpe kan:')
 
semalam boyfriend datang pick up aku kat office, dengan hujan mula merintik,
ditambah pulak dengan kilat dan petir, sape tak takut, aku takut ..!
aku mula bergerak dari office dalam kul 5.15ptg , aku tsangkut dalam jem yg sememangnya
bgerak 1 2 inci je -.-' tersangat jem, sampai da lenguh2 badan punggung2 kaki semua,
rasa nak tido je time tu, tapi kesian pulak si boyfie kat sebelah xde sape nak teman dia
dalam ketensenan dsebabkan jem, hekhekhek ;p
 
Actually kitaorang bergegas nak ke event yang di jemput oleh wawa,kawan kitaorang yg slama ni dkenali lam alam maya sahaja dan semalam kami bertemu, nice kan! :D okeh! berbalik kepada soal jem tu, kami lepasi dgn tabah jem tu dalam kul 7lbih, memang rush giler, sbb nk kejar masa, aku duk bangsar, event wawa tu kat kajang, -,- xmacam jauh ke, btambah dgan jem ..lewat sampai maknanya!
 
Dalam pukul 9.10pm kami sampai, majlis da lama bermula, sangat ramai okeh!Malunyeee!..
tapi dsebabkan mekap yg agk tebal, xde la nk tebal muka sangat, eh!=,=
Wawa adalah salah seorang ahli HERBALIFE PRODUCT, selama kami mndgar cerita2, little bit agak interesting dari income dorang dapat, kebanyakkan dorang adalah student, dorang buat part time HERBALIFE ni, tp dalam masa  satu tahun, dorang achieve dalam berbelas2 dan berpuluh2 ribu ringgit malaysia! Wawa involve dalam product ni nak kumpul duet kawen, wow!..hahaha
 
Aku ada terpikir gak, lau aku buat , Insyallah aku dapat income lebih dari keje office ak skrg, income dia tiga kali ganda dr gaji ak sbulan, lam masa dua bulan da leh angkat kete kot, nak bayar bulan2 rasanya xde msalah langsong kot, fuhyOoo!..bila pikir masa depan, byak sangat duet dperlukan .. bila nak jadi manager besar ntah, hahaha, So, pasal HERBALIFE ni ak kena pikir dulu la, sebab aku susah sket nk g kelas, haha,
 
majlis tu abis dalam pukul 11lbih, kami agak rush la, sebab nk g jumpa dengan mak boyfie aku, satu KL cari cititel hotel2, rupa2nya dpan chow kit tu je,besar benar signboard dia..-.- *kecik giler, mang xnampak la kan, uhuk! ..kitaorang lepak2 sembang2, dalam kul 1lbih kitaorg pulang dan aku dapat gift dari bakal mak metua aku! hahaha, ..
oke la, tu je kot yg nak d kgsikan , thanks pada yg membaca..^^ take care !
 
Pesanan aku : Sentiasa berusaha dan berusaha, Insyallah kejayaan akan datang pada kita dengan sdri :)
 
 
 
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MIN CINTAKAN LEYA CINTAKAN MIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers