December 12, 2012

BOLEHBAHKALAKAU

 
apa khabar smua :) Hope korang sihat sejahtera la mcm aku..haha
xsbnrnya bnyak bnda nk cerita kat korang tp xtahu nak mula dr mana
tapi yg aku tahu skrg ni, ak tgah stress, sbb ap??
sbb byak kerja nk kna buat -,- okeh!kau ingt kau sorg jela bz leya Oii!..
xdela, mcm stress je hari ni, nk kol client, nk kol student ntOk d intrview,
bkan sng nak suh mnusia2 ni jadi sales, or buat sales lahh..
(alang2 sape bmnat, bgtahu aku okeh)
 
and now, da mula serabut da n serabut selamanya,
okeh!aku psiko giler mcm aku tgok cter dia milikku tu kat tv3,
korang xrasa si dini tu gedik nak mpos ke?geram plak aku tgok..
erghh! si rania plak, lembik smacam la, stand up la siasat..
ni tak, layan nangis je, drama melayu mcm tu ehhh..
tp drama melayu tu la yg aku layan, hahahaha...
tapikan citer tu boleh wat dilayan sbg mgisi masa lapang,
sambil kita beremosi tgok citer tuh, hahahha
 
oke la, aku gerak dulu sbb kertas kerja da menimbun mcm gunung,
bye!
 
pesanan aku : sentiasa relaks dalam membuat sesuatu pekerjaan, jangan telalu stress okeh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MIN CINTAKAN LEYA CINTAKAN MIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers