December 14, 2012

TENTANG BOLA DAN BUKAN SALAH PENGADIL

 
Salam Jumaat semua, seperti biasa aku harap korang sntiasa sihat sjahtera, dan boleh melakukan kerja2 harian korang dengan jaya dan beretika okeh! dan pada student2 yg makin mghampiri final exam and final year, hope korang success dan gudluck!
Hari ini hari jumaat, bersamaan 1/2/34 - sangat cantik kan tarikh2 ini kan, dan tahniahlah pada korang yang mlangsungkan prkhwinan, trikh korg kapel, dapat anak, dapat cucu, dapat cicit, dapat hadiah, dan dapat apa yang korang rasa hari terpenting korang, hope korang gembira dengan tarikh yang penuh bermakna ini :)
 
Aku pulak, hari yang agak tak berapa baik, maybe silap aku sendiri kot, haha .. bangun agk lambat, tapi xde r lambat sangat tapi xsangka trun dari rumah je, bas trus sampai , tak sempat aku nak membeli nasi lemak kat tepi rumah aku tu yang kbiasaannya, bkn kbiasaan tapi wajib untuk aku makan untuk breakfast, isi perut aku yang kecik tapi mintak di isi banyak2..haha..
lepas tu, naik bas je, orang full, as usually lah, menyampah dengan gatal2 orang warga asing yang suka amik kesempatan pada orang macam aku ni, memang tak lah nak bagi dorang sentuh free, must "EXCUSE ME!" ,pastu bagi jelingan yang sangat tajam! yezzzzaaa! tu mesti kita buat..kalau dorang makin melampau, bagi kaki terus kat perut boyot dorang tu, puas hati!
Turun dari bas, boleh aku tersalah tOuch laluan lain, tp nak keluar laluan lain, mang terus terkeluar PANGKAH MERAH lahhh!, aku ni da la rush nak kejar bas T629 tuh! boleh blak stuck kat laluan touch pass tuh, geram tu aku xyah cakap, tapi apa boleh buat, salah aku jugak, hahha..
 
Office dalam keadaan yang agak sejuk, tapi mula panas bila zainal membuka topik pasal bola dimana MALAYSIA vs THAILAND , dimana MALAYSIA pulang dengan hampa namun mereka bermain dengan baik, mungkin takde rezeki pada musim ini..situasi d office ini makin panas bila kak lin, membuat dakwaan yang malaysia main macam bongok, macam xmain langsong, then pgadil xsalah langsong, salah pmain malaysia yang main xgempak, dorang xmain macam messi dan xmbuat game mcm barcelona.. apa aku boleh buatkat situ?aku diam sahaja, lau aku berbunyi, dia jugak nak menang, hahha..ape2 pon, aku tetap dan terus menyokong HARIMAU MALAYA sampai bila2, tanpa dorang, siapalah MALAYSIA di mata dunia :)
 



 
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MIN CINTAKAN LEYA CINTAKAN MIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers