December 17, 2012

MUSIM DURIAN

 
 
Hi! wake up everybody! ngee... hari ini hari isnin, kebiasaannya hari isnin orang ramai yang xsuka,
ke aku je yang xsuka, hahaha,
xkisahlah, ape pon, aku just nak kongsi hari aku pergi dusun durian hari tu,
sbenar nya xde relate dgan aku pon, tapi aku saje nak myemak*aku terpaksa k lambat sampai sebab sbnrnya!
hari sabtu jam 12 tgahri, akutrun dari rumah aku menuju ke kelana jaya, pergi office adik aku lah,
manager tbesar kat situ ajak adik ak n staff2 dia pergi dusun durian dia kat bentong,
staff2 office tu kebanyakkan cina lah!, so kami dua beradik memang mata sepet, xde masalah lah lau bab rupa, tapi lau bab komunikasi hancur, termenguk2 aku dua beradik dengar dorang bercakap, satu hape xfaham * cm nyesal xblajar btol2 masa klas mndarin dulu..
at 1.30pm, kami berempat bgerak ke bentong, agak lamabat sampai sebab kami tersesat, mana laluan ntah nak kluar dari KL tuh, tapi xkisahlah skurang2 nya ada pemandangan yang nak di pandang, hahha,
at 3.30 pm , kami sampai e destinasi, dusun boss adik aku ni sememangnya besar, and buah2 yang dorang berikan smuanya manis dan sangat berlemak! i like!haha, sparuh biji gak r aku makan, last2 aku baru teringat pg tadi aku makan ubat mgrain, dan sangat style kan!dan semalam aku demam dsbabkan makan drian bersamaan mkan ubat mgrain, Grrrr!..
masa di dusun tuh, yg paling klakar n agk seram ialah ketika nak naik ats bukit tuh, punyer lah licin jalan, ramai pulak yg tgolek, yg paling dahsyat, si Kristin, abis baju dan seluar berlumuran lumpur, byk kali mncuba last2 dia gve up dan trus turun, hahah..kami yg smngat waja trus mndaki dan bjaya sampai, dan dapat buah banyak2, itu adalah satu pgalaman yg bhrga lah buat aku stakat ni, hope lepas ni ada lagi yg invite g dudun mereka..:)
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MIN CINTAKAN LEYA CINTAKAN MIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers